onsdag 26. november 2008

Mia 20 år idag!

Hipp hurra og gratulerer med 20 års-dagen jenta mi, tenk at du har blitt 20 år da, skjønner ikke det for jeg er jo ikke stort eldre jeg jo hi hi. Hentet Mia på Gardermoen idag da hun kom ifra Barcelona og det var kjempekoselig å få henne hjem igjen, lille jenta mi, jeg er såååå glad i deg.
Eller så har vi hatt et par dager med paring her, Kahlua har vært på date med Rocky og vi er spente på om det dukker opp noe søte små i uke 5. Takk for at du låner oss gutten din Unn, og tusen takk for hyggelig skravling i noen dager.
Har vært på årets stoooooore utsilling på Hamar i helgen også, hadde ikke meldt på en eneste hund.
Dette får være nok for idag og Mia jeg håper du har hatt en super dag så må du se fram imot freddan da vettu, begg jentene mine skal feire bursdagen sin for Hanne blir nemlig 23 år den 17.desember. Kos dere masse da jenter.

Ingen kommentarer: