søndag 10. april 2011

Jippppiiiiiii!

Endelig kom dagen som vi har ventet på, Estrellapinsch Red Cassiopeia aka Tia ble NUCH idag på NKK`s utstilling i Bergen, guri så stolt jeg er. Dette er kennelens første egenoppdrettede Champion. Var så morro da Grete ringte idag og sa gratulerer, jeg trodde først hun tulla med meg men så gikk det opp for meg at det virkelig var sant, da måtte jeg gråte en skvett ja, tusen takk til Nina som tok denne turen og fikk gulljenta vår til NUCH og tusen takk til Hugo som handlet henne vel i havn. Tralalala så morro, tror jaggu jeg må feire litt idag ja.

1 kommentar:

Nina sa...

Hipp hurra, Gry!!! Tenk at det endelig gikk i boks for lillejenta vår :) Jeg er så stolt!!! Så utrolig gøy at hun klarte det på første utstilling etter valpene og at det skjedde på en NKK utstilling!!! Tusen takk for denne flotte jenta :) Stooooor klem fra en glad og stolt valpekjøper