tirsdag 7. oktober 2008

Siste nytt!

Nå har det skjedd mye siden siden sist, vi har vært på utstilling i helgen og det gikk jo som forventet med Italiensk dommer, så det gidder vi ikke mere tror jeg. Kahlua ble 2.re beste tispe i klassen sin med CK så det var ikke så helgæli.
Så hadde vi valpekjøpere på besøk på søndag også, først kom Hannah og samboer for å kikke på bebbisene, de lurer nok fælt på hvem som blir lille Freddy. Etter dem så kom NIna og samboer, de ville selvsagt hilse på lilleberta si, navnet er ikke h elt klart ennå, er spent på hva det blir.
Er så fornøyd med valpekjøperne asså, de er superkoselige og jeg er så glad og trygg på at bebbisene mine får det bra.
Så var det Nemi da, hun begynte å hoste igjår og alle som kjenner meg vet jo at jeg ble lettere skremt og redd for valpisene, hun var dessuten på bordet på terrassen og hentet en blomsterkurv også, så vi var litt usikker på om hun var forkjølet eller om det var kurven som hadde rispet henne opp. Vetten sa hun hadde en mild forkjølelse og det kunne også være den berømte kurven da, hun har egentlig ikke hostet så mye idag da. Hååååpe håpe he he.
Holder valpene og Felizia + Kahlua unna henne i hvertfall.
Nok for idag.

Ha det!

Ingen kommentarer: