mandag 27. oktober 2008

Utstillingshelg!

Ja da har hele helgen gått med til utstilling, ingen av mine fikk være med denne gangen selv om jeg hadde meldt på. Ville rett og slett ikke ha mere sykdom på valpene nå som de endelig har blitt friske.
Christine med lille Rio var også kommet helt til Letohallen, hun ble stilt på søndag og kritikken var veldig bra. Hun fikk en blå for hun hadde altfor lite ringtrening og ville helst bare sitte på fange til mamma. Frøkna var veldig søt hun, manlget litt pels på hodet og hals men når det kommer så var hun riktig ellers.
Ellers så har jo gogutten Otto tatt Cert og blitt BIR to dager på rad, det er flink gutt det tenker jeg, ja ja Nina du er jo kjempeflink med gutten da.
Ellers så var Marianne og Mira med på utstillingen igår, kjempekoselig som alltid vettu. Mira er noe helt for seg selv ja, den jenta er gullego, he he prater i vei så hele hallen hører hvor hun er.
Skal til kiropraktorn idag, hmmm har fått en låsning igjen, æsj er så lei asså.
Nå går det fort til småterroristene skal flytte, gurer meg nok litt men når de hyler som værst så er det godt å tenke på at de skal til sine nye hjem snart he he, søtingene mine.

Ingen kommentarer: